back to top
- Reklama -ženy
- Reklama -ženy

10 Věcí, o kterých vám prodavači v obchodě s oblečením nikdy neřeknou

spot_img

Obchody s oblečením často používají triky, jak nás přimět utrácet víc. My jsme za poctivost ve všem, a tak jsme zjistili, co nám výrobci a prodejci oblečení zatajují.
Prodeje prospívají prodejnám, ne zákazníkům.

Výprodeje jsou prostředkem, jak si koupit věci, o kterých jste původně ani neuvažovali. Jen málokdo dokáže odolat pokušení, když uvidí slevu. Ale o čem je vlastně prodej?

  1. Někdy obchody uměle zvyšují ceny těsně před prodejem, aby to oznámily později a přilákaly zákazníky.
  2. V reklamách a výlohách si můžete všimnout slevy až do výše 70%, ale takové slevy najdete jen u jediného zboží. Pro všechno ostatní jsou ceny sníženy maximálně o 10%.

Podobné velikosti mohou být příliš velké nebo příliš malé v závislosti na značce.

Různí výrobci mají různé velikosti. Proto se v jednom obchodě vejdete do malého předmětu, ale ve druhém se jen těžko dokážete vtěsnat do oblečení o číslo větší. Některé společnosti uměle „zmenšují“ velikost svých šatů pro zákaznice, aby si je snadněji koupily.

Spolupráce se známým designérem nezaručuje kvalitu.

Velké značky někdy vytvářejí oblečení vyrobené se známými návrháři. Jejich cílem je, aby zákazníci platili více za exkluzivní položky. Jediné, co je na nich exkluzivní, je jejich limitovaná edice a kvalita takových šatů není o nic lepší než ostatní.

Prodejní část vypadá záměrně tak neuspořádaně.

Všimli jste si někdy, jak je veškeré oblečení v obchodě úhledně poskládané nebo poskládané, zatímco prodejní část je v totálním chaosu s věcmi nahromaděnými na hromadách? Dělá se to záměrně, aby se zákazník cítil šťastný, že v tom nepořádku našel výhodnou koupi a utíkal si jej ihned koupit.

Při výrobě oděvů se používají škodlivé chemikálie.

I když je položka označena jako „100% přírodní“, stále může být nebezpečná pro vaše zdraví. Výroba oděvů zahrnuje chemikálie , které nelze identifikovat bez řádného laboratorního testování. Některé škodlivé látky pomáhají splnit přání designéra týkající se barvy nebo struktury předmětu, zatímco jiné chrání oblečení před hmyzem a plísněmi. Nové oblečení před nošením vždy vyperte. Sníží množství nebezpečných chemikálií a udrží vás v bezpečí v případě, že infekce přetrvává od některého předchozího zákazníka, který to vyzkoušel.

Syntetické předměty stojí stejně jako výrobky vyrobené z přírodních tkanin.

Výrobci často prodražují syntetické oděvy, aby zákazníky motivovali k nákupu dražších věcí vyrobených z přírodních tkanin. Zákazník si myslí, že bavlněná nebo vlněná halenka není tak drahá v porovnání se syntetickou a bez přemýšlení si ji koupí.

Značkové oblečení je v outletech horší kvality než stejné věci v buticích.

Ve snaze ušetřit peníze mnoho lidí chodí do prodejen pro značkové věci. Oblečení a doplňky tam ovšem vypadají jen jako z kolekcí designérů. Značky Lux často vyrábějí věci z levných materiálů speciálně pro prodejny, aby získaly příjem od těch, kteří si nemohou dovolit své oblečení v drahých buticích.

Nekvalitní zboží.

Naši rodiče nám nechali věci, které můžeme pořád nosit. Dnešní oblečení je však často nekvalitní: všechny špatné stehy, špatně vytištěné obrázky, levné plastové kování atp. Přesně toto je cílem výrobců: dělat věci rychle a levně, abychom je kupovali častěji.

Módní trendy se mění každý týden.

Časy, kdy byly jen d ve roční období, jaro/léto a podzim/zima, jsou s větrem pryč. Moderní výrobci oblečení se chopili mikrotrendů. Nové módní věci se v obchodech objevují téměř každý týden, takže pokud chcete víc musíte utrácet víc.

3 KOMENTÁŘE

Comments are closed.

- Reklama -spot_img
spot_img

Redakce doporučuje

Články autora